سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید انواع قوزبند طبی رفع افتادگی شانه مردانه زنانه 2021

حفظ وضعیت خوب پشت برای سلامت ستون فقرات و ستون فقرات ضروری است. از مزایای چندین حالت خوب کمر می توان به بهبود روحیه ، کاهش استرس و افزایش تمرکز اشاره کرد. از طرف دیگر ، وضعیت بد بدن می تواند منجر به کار بیش از حد در عضلات ، درد پشت و گردن و در موارد شدید آسیب عصبی شود. به بیان ساده ، وضعیت خوب برای سلامتی و سلامتی شما ضروری است.




خرید انواع قوزبند طبی رفع افتادگی شانه مردانه زنانه 2021




 کمربند پشت و شکم 


پشتیبانی و گرما برای تسکین درد. از کمردرد و خم شدن شانه ها خداحافظی کنید. 2. پشتیبانی پشتی Neoprene با تنظیم حالت مغناطیسی قابل تنظیم یونیسکس بیشترین توصیه شده در بازار توسط پزشکان و فیزیوتراپیست ها است. 3. طراحی شده توسط متخصصان عقب ، این بریس با هدف ایجاد ثبات و انعطاف پذیری برای کاربران از طریق بهبود وضعیت بدن است. طراحی سبک ، آزادی حرکت کامل را به کاربر می دهد.

مشخصات فنی

نام مدل     Real Doctors Plus Posture Support BELT پشت و شکم پشتیبانی AQ100

شماره AQ20-XXL

پشتیبانی از طراحی به اصلاح وضعیت بد بدن در پشت و شانه کمک می کند ، کمربند اصلاح کننده وضعیت ، شانه را به عقب می کشد تا حالت درست شود. بریس پشتیبانی کننده اصلاح کننده وضعیت بهبود وضعیت بهبود وضعیت و ارائه پشتیبانی.

اندازه در تعداد     42 - 40 سانتی متر

بسته فروش     1 کمربند

طراحی شده برای     دور کمر

سطح حرفه ای




خرید انواع قوزبند طبی رفع افتادگی شانه مردانه زنانه 2021


مواد: نئوپرن ، پارچه الاستیک ، میله های pp ، تسمه های قابل تنظیم. رنگ سیاه . مناسب برای: کار کردن ، پیاده روی ، ورزش و آرامش بخشیدن به تناسب خود. پشتیبانی پشتی نباید برای همه مناسب باشد. به همین دلیل این تسمه و اصلاح کننده شانه دارای حلقه های متحرک D و بندهای کاملاً قابل تنظیم است ، بنابراین می توانید متناسب و سطح پشتیبانی خود را تنظیم کنید. پشتیبانی از بدن بالا که هنوز هم اجازه می دهد حرکت کنید. باغبانی ، نظافت ، رانندگی ، چمن زنی ، حمل مواد غذایی - گاهی اوقات ، کمر شما برای انجام همه کارها به کمی کمک اضافی نیاز دارد. هنگام کار در کامپیوتر با کمک APTOCObelt که پشت شما را صاف و شانه ها را عقب نگه می دارد ، به عقب برگردید ، شانه ها و درد خود را از بین ببرید. خداحافظ ، درد پشت. سلام ، پست بهتر! همه ما می دانیم که باید صافتر بنشینیم و بایستیم.


https://s18.picofile.com/file/8433300692/%D9%82%D9%88%D8%B2_%D8%A8%D9%86%D8%AF_%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86.jpeg

 

قوز بند دخترانه پسرانه چیست :

 وضعیت پوزیسیون برای سلامتی و سلامتی ما بسیار مهم است ، اما به نظر می رسد که این وضعیت در جامعه امروز جایگاه مطلوبی داشته است. لپ تاپ ها ، تلفن های همراه و نشستن در تمام طول روز تأثیرات نامطلوبی بر وضعیت بدن ما گذاشته است و همه ما به دنبال راه حل هایی برای رفع این مشکل هستیم. ما می خواهیم صاف بایستیم و همچنین زیبا به نظر برسیم! ما با توجه به این نکته ، مهاربند پشتیبان IRIS خود را طراحی کردیم. بریس پشتی ما شانه های شما را به حالت طبیعی تری می کشد و همچنین کمر شما را صاف می کند. توجه داشته باشید که اگرچه رقبا ادعا می کنند که محصول آنها بلافاصله کمر شما را درست می کند ، اما حقیقت این است که اگر وضعیت بدنی بهتری می خواهید ، باید از پشت بند با کیفیت عالی استفاده کنید (مانند ما) و همچنین باید صاف بنشینید و صاف راه بروید. . هوشیار بودن از وضعیت بدن در حالی که بریس پشتی خود را می پوشید ، وضعیت شما را در طی یک یا دو هفته به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. نکات posture - بلند ، بلند ، مثل اینکه یک رشته شما را از بالای سر شما به سمت بالا می کشد - در حالی که سینه را باز می کنید در حالی که شانه ها را به سمت عقب و پایین می آورید ، توجه خود را به شانه های خود معطوف کنید - به جای اینکه کشش داشته باشید ، چانه را کمی بغل کنید. کل سر و گردن خود را به جلو یا در وضعیت غیر طبیعی قرار دهید. -در تمام طول روز مراقب باشید که هنگام درک کردن و یا فشرده شدن ستون فقرات ، از وضعیت قرارگیری بدن خود آگاه باشید و آن را تنظیم کنید. -برای تمرینات بیشتر در اصلاح وضعیت بدن ، کشش عمومی و یوگا بسیار توصیه می شود. IRIS فقط یک مارک نیست. ما عمیقاً به مشتریان خود و همچنین اطمینان از اینکه خریدار به خواسته های خود می رسیم ، اهمیت زیادی می دهیم. ما دوست داریم که به مشتریان خود ارزش بسیار زیاد و خدمات عالی ارائه دهیم. ما همچنین برای هر گونه سوال یا نظر در اینجا هستیم ، بنابراین برای ما پیام ارسال کنید!

مشخصات فنی

عمومی

نام مدل



اصلاح کننده بریس پشت | بهترین مهاربند کاملاً قابل تنظیم | وضعیت بدن را بهبود می بخشد و پشتیبانی کمر را ایجاد می کند | برای کمردرد و قسمت فوقانی کمر |


شماره قطعه



    BS-743


گرایش



    پشتیبانی


اندازه در تعداد



    40 - 42.5 سانتی متر


بسته فروش



    1 اصلاح کننده وضعیت سیاه


طراحی شده برای



    شانه


مراقبت از شستشو



    شستن دست


سطح بازی



    گاه به گاه


جزئیات محصول

مناسب برای



    پسران ، مردان ، دختران ، زنان ، بزرگسالان


استفاده ایده آل



    تصحیح وضعیت


بسته از



    1


گروه سنی



    NA


مواد



    پارچه